Amelia byłaby ze mnie dumna


Jaka Amelia? Amelie Poulain z francuskiego filmu o dziewczynie, która wierzyła, że jak będzie robić małe niespodzianki, to świat będzie piękniejszy, ciekawszy, a przynajmniej odrobinę poprawiony. Na początek fragmencik z filmu dla tych, którzy jeszcze go nie znają.

Tak więc już wiecie, że Amelia lubi niespodzianki, a potem bacznie obserwuje jak jej działania zmieniają nastroje ludzi, pobudzają do działania. To tak jak ja!

impuls

Oto moja historyjka (chyba powinnam zrobić cały cykl o moich przygodach, chcecie?).

Kasia Marcinkowska, autorka Kalendarza Kobiety na rok 2017 (pisałam o nim TUTAJ, TUTAJ i jeszcze TUTAJ), przysłała mi kalendarze. Zrobiłam do nich zakładkę, kieszonkę i w ten sposób mogłam jeszcze lepiej przyjrzeć się tej publikacji. Bardzo, bardzo ujęła mnie troska o szczegóły, dodatki, dobór zdjęć, o czym jej wielokrotnie pisałam. Myślę, że choć trochę oddałam to, co czuje wiele kobiet biorąc TAKI kalendarz w ręce. W naszej z Kasią korespondencji było dużo wzruszających słów . Czasem aż myślałam: ojej, jak DUŻO DOBREGO można zrobić, gdy tylko się POWIE DOBRE SŁOWO. Życie poleciało dalej, dni mijają, aż tu pewnego dnia pod moim artykułem pojawia się komentarz, a w nim pytanie:Po tym pytaniu miałam przebłysk, który już trochę rozpoznaję. Takie coś co śmignie przez serce, poleci do brzucha, zrobi tam ciepło, potem poleci do głowy, długo się nie zatrzyma, a na koniec jest myśl: WIEM.

amelia bierze nożyczki i działa

Troska i dbałość o potrzeby żony pana Marka tak mnie ujęły, że natychmiast postanowiłam, że trzeba mu pomóc. Miałam jeszcze jeden egzemplarz, który postanowiłam przekazać w prezencie. „Darmo dostaliście, darmo dawajcie!” (Mt 10,8).
No to działam!

Poczta Polska sprawnie dostarczyła paczuszkę, a po paru dniach dostałam wiadomość od pana Marka, że żona była zaskoczona! Córeczka też się cieszyła!
Czysta RADOŚĆ! O tym marzyłam!

Oto dowód!

Pani Kasiu, Panie Marku! Posyłam Wam serdeczne pozdrowienia i życzenia, by Wasza miłość pięknie się rozwijała, owocowała, udzielała się innym.
Mam nadzieję, że Kalendarz będzie Pani pięknie służył i pomoże w odkrywaniu Piękna w sobie i wokół Pani <3
Będzie mi niezmiernie miło poznać Was kiedyś osobiście :)
A teraz proponuję obejrzeć film „Amelia”, żeby rozsmakować się w robieniu psot i niespodzianek. Bardzo dobrze działa na krążenie… dobra!
Napisz do mnie :)

