Jak przechowywać rulony? [DIY]


Jestem zbieraczem przydasiów. Najpierw zbieram, a potem myślę co z tym zrobić.
Tak było ze stojakiem na wino VURM z IKEA, który zobaczyłam w internecie.
Najpierw kupiłam, a potem wymyśliłam po co. Będzie dobry na rulony, na zwoje papierów.

Tak wygląda VURM:vurm_stojak_ikea

Gdy na niego patrzę, kojarzy mi się z bezzębnym pyskiem smoka (moja córka od lat o nich opowiada, może dlatego?). Jest to mało finezyjny dizajn, ale ja widziałam w tych kształtach potencjał.vurm_wieszak_na_rulony_pracowniabordo

Wieszak dobrze mi służy. Rulony już nie stoją na podłodze w kącie pracowni. Są wyeksponowane jak trzeba, łatwo po nie sięgnąć, a rulony są dodatkową atrakcją na ścianie.
Szybko się jednak okazało, że przydałby się kolejny VURM, bo rulonów mam więcej. Dałam sobie radę bez VURMa: dowiązałam wstążkę i zrobiłam miejsce na następne zwoje.
stojak_na_rulony_pracowniabordo

A jeszcze niżej zrobiłam z tektury falistej rulon, który powiesiłam na dwóch gwoździach na ścianie. Tam włożyłam rulony papierów ozdobnych do pakowania prezentów i celofan w kilku kolorach. W końcu wszystkie papiery mają swoje miejsce. Lubię porządeczek.
rulony_celofan_pracowniabordo

Napisz do mnie :)

